HOME VISIE PROJECTEN & EXPERTISE REFERENTIES CONTACT
 
Visie
Oud is nieuw, minder is meer!

Reclame & arbeidsmarktreclame
Traditionele reclame en communicatiemiddelen hebben nog steeds de meeste impact. Veel aandacht gaat uit naar nieuwe media zoals websites, social media en andere middelen die bijdragen aan het uitdragen van een merkbeleving of cultuur.

Hier liggen kansen voor slimme en eenvoudige oplossingen die met een groot bereik, tegen lage beheerskosten, veel mensen weten te bereiken.

Retro = voortuitgang en met impact

De enorme toename van social media laat zien dat communicatie steeds meer via ‘many to many’verloopt, met een geheel eigen dynamiek. Ze is lastig te besturen.

Uitgekiende (arbeidsmarkt)reclame op de juiste locaties werken als vanouds. Door herhalen en bevestigen ontstaat een steeds sterker beeld bij mensen. En dat kan met beproefde media die we al decennia kennen, retro in een ‘nieuw jasje’. Dat komt binnen met impact!

Bedrijfsadvies:

  • Continu verbeteren van uw strategie-, besluitvorming-, logistieke-, verkoop- of werkprocessen: Het gaat erom de klantprocessen te verbeteren, het koopproces te vereenvoudigen,sneller – efficiënter en dynamischer
     
  • Medewerkers laten ervaren dat het heel prettig is continu te leren:
    Van een passieve blik naar een proactieve en ‘continu willen verbeteren’ - houding, op ieder niveau van organisatie

     
  • Onproductieve taken verwijderen:
    Door mensen te coachen en te begeleiden naar andere denk- en werkwijzen waar efficiency en verbeteren voorop staan: Operationeel excelleren
  • Zingeving verhogen én op de werkvloer processen leaner en sneller maken:
    Samen met uw medewerkers, geen standaard oplossingen


Het resultaat is dat uw medewerkers zich dagelijks de vragen stellen:
Werk ik vandaag nog steeds efficiënt? Of zijn er manieren waarop het werk nog efficiënter kan? Moet het veranderen? Hoe kan het veranderen en kan het met meer gemak voor klant en collega? Welke ‘vinger-spitse gevoel’ is nodig?

Op de werkvloer dáár gebeurt het 
Een verandering werkt pas echt op de werkvloer waar iedere aanpassing ‘hands-on’ wordt uitgeprobeerd, getest. Simulaties op de werkvloer samen met uitvoerende medewerkers geeft ze de ervaring om die verbetering ook aan anderen in de organisatie over te brengen.

 

POPPING CONSULTING

Praktische ondersteuning in Bedrijf,  Reclame,  Merk & Talentontwikkeling

Arthur Popping

T  +49 (0)6 11 30 33 09 *

E  info@poppingconsulting.nl *

I   www.poppingconsulting.nl

* Uw persoonsgegevens gebruiken we alleen voor het gevraagde contact.  Lees voor meer informatie het Popping Consulting Privacy Statement

Wilt u graag dat wij contact met u opnemen?

Naam
Email
Telefoon